Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Helgoland
Helgoland
Af Bent Jensen. 29/04-23, 08:25.
Med tanke på alle de nye remise depot anlæg så er det vel lige at Helgoland, når at få sit 100 års jubilæum så for sidste gang vil det lyde, sidste mand lukker og slukker

Jeg tænker at herefter er det nedbrydnings maskinerne der rykker ind (jeg var der fra 1984 til 2002, tak du gamle,det var en spændende tid.
Med venlig hilsen Bent Jensen

Helgoland
Af Stennicke. 29/04-23, 11:46.
Citat fra: Bent Jensen Dato 29/04-23, 08:25Med tanke på alle de nye remise depot anlæg så er det vel lige at Helgoland, når at få sit 100 års jubilæum så for sidste gang vil det lyde, sidste mand lukker og slukker

Jeg tænker at herefter er det nedbrydnings maskinerne der rykker ind (jeg var der fra 1984 til 2002, tak du gamle,det var en spændende tid.
Med venlig hilsen Bent Jensen

Helgoland?
Den lukker vel ikke endnu? Den skal da bruges som modtageværsted for IC5?

Helgoland
Af Bent Jensen. 29/04-23, 12:17.
Okay det havde jeg ikke læst endnu, drømte ellers jeg varder ude, og de havde sorgfest og hørte der ville blive lavet et grønt område, men tak spændende at høre, tak med venlig hilsen Bent Jensen

Helgoland
Af Stennicke. 29/04-23, 23:39.
Citat fra: Bent Jensen Dato 29/04-23, 12:17Okay det havde jeg ikke læst endnu, drømte ellers jeg varder ude, og de havde sorgfest og hørte der ville blive lavet et grønt område, men tak spændende at høre, tak med venlig hilsen Bent Jensen

https://www.dsb.dk/om-dsb/presse/pressemeddelelser/modtagevarksted-til-nye-el-tog-andres-fra-fredericia-til-helgoland/

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak