Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- 1 time i München del 1 (9 foto)
Hej

Jeg var en tur i München i sidste uge. Her var der den ene dag tid til at se lidt på tog. Jeg valgte at stille mig ved den vestlige indkørsel til München Ost ved Ostfriedhof. Her er trafikken lidt blandet.
Regionaltrafikken München - Rosenheim - Salzburg/Kufstein bliver forstået af BRB.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
BRB ET 304 ved München Ost april 2023 (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
BRB ET 305 ved München Ost april 2023 (bh).

Regionaltrafikken München - Mühldorf køres af DB med dobbeltdækker stammer, dog enkelte tog med DB 628.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
DB styrevogn ved München Ost april 2023 (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Fra den anden ende DB 245 008 ved München Ost april 2023 (bh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
 DB 245 014 ved München Ost april 2023 (bh).

Fjerntrafikken til Wien, Innsbrück m.fl. køres af DB og ÖBB.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
ÖBB 1216 009 ved München Ost april 2023 (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
DB 101 104-8 ved München Ost april 2023 (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
ÖBB 1216 022 ved München Ost april 2023 (bh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
ÖBB 80-90 723 ved München Ost april 2023 (bh).

Da der ikke kan vedhæftes flere filer, kommer anden del om lidt.

Hilsner Keld

Citat fra: Danskjävlar Dato  2/05-23, 11:34Jeg siger det bare men jeg kan ikke se billederne.

Det tager altid en 5-15 minutter for billederne at blive synlige efter et indlæg er slået op. Der er ingen der ved hvorfor, men sådan er det. Billederne er synlige nu.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak