Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Brojagt i Holstebro samt en Gs vogkasse (6 fotos)
Jeg har i dag været på brojagt i Holstebro i dag, det kom der nogle billeder ud af.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Bro 24472 for Herningvej/Ringvejen i Holstebro. 6. maj 2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Bro 24476 for Skovgårdsvej i Holstebro. 6. maj 2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
DSB MF sæt 13 som Lyn (?) 742 passerer under Bro 24476. 6. maj 2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Bro 24472 for Vegen Å i Holstebro. 6. maj 2023.

Undervejs til den sidste bro kom jeg i Nybohøje Plantage forbi en vognkasse fra en Gs'er.
Det var ikke muligt at se noget nummer.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ukendt vognkasse fra en Gs'er ved Nybohøje Plantage ved Holstebro. 6. maj 2023. 

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ukendt vognkasse fra en Gs'er ved Nybohøje Plantage ved Holstebro. 6. maj 2023.   

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Citat fra: T. Rithmester Dato  6/05-23, 14:56Jeg har i dag været på brojagt i Holstebro i dag, det kom der nogle billeder ud af.

..

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
DSB MF sæt 13 som Lyn (?) 742 passerer under Bro 24476. 6. maj 2023.

Ifølge TKV er det et Lyn

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Brojagt i Holstebro samt en Gs vogkasse (6 fotos)
Af Thomas Boberg Nielsen, Spor 44, Godsbanen, Aalborg. 6/05-23, 15:14.
Kære Thomas

Tak for kigget. Som sædvanligt fine billeder fra din hånd.

Det er et fattigt samfund, der ikke har råd til at sætte årstal på sine broer, og det er derfor glædeligt at se, at samtlige de af dig fotograferede broer er udstyret med årstal.

Bedste hilsner

Thomas

Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato  6/05-23, 15:14Kære Thomas

Tak for kigget. Som sædvanligt fine billeder fra din hånd.

Det er et fattigt samfund, der ikke har råd til at sætte årstal på sine broer, og det er derfor glædeligt at se, at samtlige de af dig fotograferede broer er udstyret med årstal.

Bedste hilsner

Thomas

Årstallet sidder på højreside af broerne

Mvh Vestjyden

Citat fra: thomastog Dato  6/05-23, 15:10
Citat fra: T. Rithmester Dato  6/05-23, 14:56Jeg har i dag været på brojagt i Holstebro i dag, det kom der nogle billeder ud af.

..

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
DSB MF sæt 13 som Lyn (?) 742 passerer under Bro 24476. 6. maj 2023.

Ifølge TKV er det et Lyn

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Tak.
Rejseplanen benævner toget ICL, men godt at vide, at jeg godt kan glemme IC delen  ;D

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak