Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Harry i DSB Kampagne 2023
Gå ned Sider:[1] 2
Harry i DSB Kampagne 2023
Af Stennicke. 6/05-23, 16:53.
Hej folkens
Jeg har i biffen her til formiddag. Blandt reklamefilmene var der en ny DSB film, med mange korte frekvenser fra diverse tog. Heriblandt en frekvens hvor Harry dukkede op (for første gang i 12 år), hvilket jeg synes var glædeligt  :)
Jeg er naiv og håber på flere gensyn med DSBs plysset ven

Hilsen Stennicke

Harry i DSB Kampagne 2023
Af Niels Munch. 6/05-23, 17:51.
Seneste redigering: 6/05-23, 17:58 af Niels Munch
Citat fra: Stennicke Dato  6/05-23, 16:53Jeg er naiv og håber på flere gensyn med DSBs plysset ven

Du er da velkommen til at kigge her: https://www.youtube.com/results?search_query=harry+og+bahnsen .


DJM 28.08.2010 (nm).

Citat fra: Niels Munch Dato  6/05-23, 17:51
Citat fra: Stennicke Dato  6/05-23, 16:53Jeg er naiv og håber på flere gensyn med DSBs plysset ven

Du er da velkommen til at kigge her: https://www.youtube.com/results?search_query=harry+og+bahnsen .


DJM 28.08.2010 (nm).

Ja, det jeg med på, og jeg har også den VHS med de gamle reklamefilm min far fik i julegave af DSB for mange mange år siden.
Men håber naivt på et nyt gensyn

Harry i DSB Kampagne 2023
Af kme. 6/05-23, 19:37.
Citat fra: Niels Munch Dato  6/05-23, 17:51
Det har aldriiig været en Taunus  8)

Citat fra: kme Dato  6/05-23, 19:37Det har aldriiig været en Taunus  8)

Det er du næppe den eneste, der har gennemskuet, siden den vist ikke mere udstilles på DJM .....

Harry i DSB Kampagne 2023
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 7/05-23, 09:22.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

jeg så lige reklamen på TV2, og jo, det er sgu Harry i baggrunden, der vågner op.


Citat fra: Theis Andersen Dato  8/05-23, 18:58jeg så lige reklamen på TV2, og jo, det er sgu Harry i baggrunden, der vågner op.

Det var netop det med at han vågner op, der gav mig håb om at DSB vil lade ham vende tilbage :)

Citat fra: Stennicke Dato  8/05-23, 19:40
Citat fra: Theis Andersen Dato  8/05-23, 18:58jeg så lige reklamen på TV2, og jo, det er sgu Harry i baggrunden, der vågner op.

Det var netop det med at han vågner op, der gav mig håb om at DSB vil lade ham vende tilbage :)
Det ser ud til at han endelig har lært at tage toget selv


Harry i DSB Kampagne 2023
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 8/05-23, 22:21.
Citat fra: Theis Andersen Dato  8/05-23, 19:57
Citat fra: Stennicke Dato  8/05-23, 19:40
Citat fra: Theis Andersen Dato  8/05-23, 18:58jeg så lige reklamen på TV2, og jo, det er sgu Harry i baggrunden, der vågner op.

Det var netop det med at han vågner op, der gav mig håb om at DSB vil lade ham vende tilbage :)
Det ser ud til at han endelig har lært at tage toget selv
Bahnsen sad ved vinduet og sov (også). Måske?

Harry i DSB Kampagne 2023
Af andersj, Aalborg. 10/05-23, 12:36.
DSB har nu smidt reklamen op på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vdUYz1-s4zc

Anders

Citat fra: andersj Dato 10/05-23, 12:36DSB har nu smidt reklamen op på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vdUYz1-s4zc
Jeg er ikke helt sikker men jeg tror faktisk også at det er Søs Egelind der laver lyden af harry vågne op


Harry i DSB Kampagne 2023
Af Thomas Boberg Nielsen, Spor 44, Godsbanen, Aalborg. 10/05-23, 18:15.
CitatJeg er ikke helt sikker men jeg tror faktisk også at det er Søs Egelind der laver lyden af harry vågne op

Man skal godt nok høre godt efter for at afgøre, om det er Søs Egelind. Men jeg er enig med dig. Og hvorfor skulle det ikke være hende ;D

Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato 10/05-23, 18:15
CitatJeg er ikke helt sikker men jeg tror faktisk også at det er Søs Egelind der laver lyden af harry vågne op

Man skal godt nok høre godt efter for at afgøre, om det er Søs Egelind. Men jeg er enig med dig. Og hvorfor skulle det ikke være hende ;D
Det ville nok være lidt dyrt at hyre hende, bare for at få hende til at sige Snorkeeeehhhhhh, Hvæ, ømmm. Med mindre de har planer om at Harry skal genopstå.


Harry i DSB Kampagne 2023
Af andersj, Aalborg. 10/05-23, 18:47.
Citat fra: Theis Andersen Dato 10/05-23, 18:26
Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato 10/05-23, 18:15
CitatJeg er ikke helt sikker men jeg tror faktisk også at det er Søs Egelind der laver lyden af harry vågne op

Man skal godt nok høre godt efter for at afgøre, om det er Søs Egelind. Men jeg er enig med dig. Og hvorfor skulle det ikke være hende ;D
Det ville nok være lidt dyrt at hyre hende, bare for at få hende til at sige Snorkeeeehhhhhh, Hvæ, ømmm. Med mindre de har planer om at Harry skal genopstå.

Mon ikke man bare har taget lyden fra en eller flere tidligere reklamer med Harry? Der var mindst et par stykker hvor han sov og vågnede overrasket op.

Anders

Gå op Sider:[1] 2

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Lokomotivfabrikker

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak