Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.
LA S-tog
Af Skylight. 21/05-23, 17:35.
Jeg synes der har været et link før (måske i det gamle forum) til LA'er for S-Tog.
Kan ikke finde det hos Bane.dk, kun for fjerntog.
Specifikt går min interesse på Fiskebækbroen hvor man pt kravler over med meget lav hastighed.

LA S-tog
Af thomastog. 21/05-23, 17:39.
Citat fra: Skylight Dato 21/05-23, 17:35Jeg synes der har været et link før (måske i det gamle forum) til LA'er for S-Tog.
Kan ikke finde det hos Bane.dk, kun for fjerntog.
Specifikt går min interesse på Fiskebækbroen hvor man pt kravler over med meget lav hastighed.

S-tog kører CBTC. Ingen LA (der udgives).

LA S-tog
Af Krabsen. 21/05-23, 17:42.
Citat fra: Skylight Dato 21/05-23, 17:35Specifikt går min interesse på Fiskebækbroen hvor man pt kravler over med meget lav hastighed.


Det har man vist gjort i årevis.

Drøftet her:

https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=11920

LA S-tog
Af Skylight. 21/05-23, 18:28.
Tak for svar om LA der ikke findes mere til S-tog. Så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunne finde noget.
Jeg mindes ikke at set så lav hastighed som nu, max 25-30kmt.
TIB-S siger 90kmt fra KM 25,5.
Tog mod Farum standser ved km 26,1 for at afvente toget fra Farum, da gennemkørsel tager meget ekstra tid nu.






 

LA S-tog
Af thomastog. 22/05-23, 07:38.
Citat fra: Skylight Dato 21/05-23, 18:28Tak for svar om LA der ikke findes mere til S-tog. Så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunne finde noget.
Jeg mindes ikke at set så lav hastighed som nu, max 25-30kmt.
TIB-S siger 90kmt fra KM 25,5.

Med fare for at gentage mig selv ;-)

S-tog kører CBTC, og findes derfor ikke i TIB-S. Med mindre du kigger i en forældet udgave.

Men ankommer toget for sent ? Kan det tænkes der blot er god køretid, og den nødvendige hastighed blot er lav ?

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak