Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Familietræf
Familietræf
Af anho. 21/05-23, 21:30.
Seneste redigering: 21/05-23, 21:38 af anho
Her til aften spiste jeg en kebab på Nivå Station. Tilfældigvis holdt en MF'er i spor 2 da jeg ankom, og kort efter trillede en ER ind i spor 1 og så en ET'er i spor 3. Næsten hele familien samlet på samme station - der manglede kun en IC2'er for at fuldende gildet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Fotograf: undertegnede. Billedet må frit benyttes til ikke-kommercielle formål, skulle nogen få lyst til det.

Før jeg fik kameraet (læs: telefonen) frem var ER-stammen dog på vej væk, så jeg fik lidt travlt og nåede derfor ikke at stille mig i position til at få fronten af ET'eren med. ET-stammen afgik umiddelbart efter billedet som hurtigtog mod København, og MF'eren fulgte efter fire minutter senere som stoptog.

Opdatering: ...hmm, det ser ud til at det meste af kvaliteten gik tabt da jeg overførte billedet til computeren. Jeg vil lige prøve at se om jeg kan få det lagt op i fuld opløsning.
Opdatering 2: Så burde det være i orden.

Familietræf
Af Bastians Trainspotting. 22/05-23, 18:33.
Super godt billede👍🏻
Ja det er fedt med sådan en ting at se næsten hele flexliner familien på en gang.

Gå op Sider:[1]
DSB N 100

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak