Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Placering i kategori
Placering i kategori
Af Niels Munch. 25/04-22, 15:18.
Hej Tommy,

Såfremt jeg har forstået forums kategoriinddeling, ville jeg mene, at Steens fine Nærumbane-indlæg burde placeres under "Billeder og video" for ikke at forsvinde blandt nærværende kategoris "teknikaliteter".

M.v.h.
Niels

Placering i kategori
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 25/04-22, 17:08.
Citat fra: Niels Munch Dato 25/04-22, 15:18Såfremt jeg har forstået forums kategoriinddeling, ville jeg mene, at Steens fine Nærumbane-indlæg burde placeres under "Billeder og video" for ikke at forsvinde blandt nærværende kategoris "teknikaliteter".
Tjo, det kan du da godt have ret i - det er nu flyttet.
Jeg regner med, at mængden af teknikaliterer går ned som tiden går.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Placering i kategori
Af Niels Munch. 28/04-22, 13:19.
Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.

M.v.h.
Niels

Placering i kategori
Af Mads. 28/04-22, 15:18.
Citat fra: Niels Munch Dato 28/04-22, 13:19Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.

M.v.h.
Niels

I det nye forum kunne Jernbanehistorisk Forum også "bare" blive til en underkategori, på niveau med "Rullende Materiel", "Trafikpolitik" etc.

Placering i kategori
Af D 826. 28/04-22, 15:34.
Det ville være en kedelig udvikling.
Hilsner Keld

Placering i kategori
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 28/04-22, 22:09.
Citat fra: Mads Dato 28/04-22, 15:18
Citat fra: Niels Munch Dato 28/04-22, 13:19Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.

M.v.h.
Niels

I det nye forum kunne Jernbanehistorisk Forum også "bare" blive til en underkategori, på niveau med "Rullende Materiel", "Trafikpolitik" etc.
Ja, den tanke har jeg også fået.
Det vil dog nok støde på massiv modstand i "konservative kredse".

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Placering i kategori
Af Niels Munch. 28/04-22, 22:21.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 28/04-22, 22:09
Citat fra: Mads Dato 28/04-22, 15:18
Citat fra: Niels Munch Dato 28/04-22, 13:19Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.

M.v.h.
Niels

I det nye forum kunne Jernbanehistorisk Forum også "bare" blive til en underkategori, på niveau med "Rullende Materiel", "Trafikpolitik" etc.
Ja, den tanke har jeg også fået.
Det vil dog nok støde på massiv modstand i "konservative kredse".

I forvejen kniber det jo noget med at finde korrekt kategori; hvornår er f.eks. udenlandske sovevognsbilletter blevet til "trafikpolitik"?

Placering i kategori
Af ivar. 28/04-22, 23:25.

Ja, den tanke har jeg også fået.
Det vil dog nok støde på massiv modstand i "konservative kredse".
[/quote]

Nu skal du ikke begynde at pille ved det. Jeg synes, at det her format er rodet, især når det kommer til længere tråde, der deler sig i deltråde. Jeg sætter meget pris på, at jeg kan udfolde og overskue de ti indlæg, der lige kom ud på et sidespor.

Der er for meget pålægskagemand - undskyld Morten - over det, det er rodet.

mvh
-ivar

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak