Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Havdrup 2023
Havdrup 2023
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 9/06-23, 10:50.
Hermed et par billeder fra Havdrup anno 2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.   

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Havdrup 2023
Af Niels-Erik Hansen, Roskilde. 9/06-23, 15:20.
Der var meget mere romantik på stedet, da jeg afløste på stationen sidst i 70-erne:

- togekspedition
- armsignaler
- trådtræk
- juletræ
- passager- og postekspedition

Det var tider.

Havdrup 2023
Af Ove Nygaard, Fredericia. 9/06-23, 15:40.
Citat fra: Niels-Erik Hansen Dato  9/06-23, 15:20Der var meget mere romantik på stedet, da jeg afløste på stationen sidst i 70-erne:

- togekspedition
- armsignaler
- trådtræk
- juletræ
- passager- og postekspedition
Hej Niels-Erik Hansen.
Jeg læser dit indlæg, som om der var mere jernbaneromantik, da du afløste på stationen sidst i 70-erne. Sådan oplevede jeg også min afløsning i "sluthalvtredserne og starten af tresserne", hvor jeg afløste på op imod 100 stationer i Jylland og på Fyn. Al anden romantik måtte komme "anden række"! :o
Bedste hilsener
Ove af Erritsø 8)

Det var tider.

Havdrup 2023
Af Niels-Erik Hansen, Roskilde. 9/06-23, 17:20.
Jeg vil da godt afsløre, at der var en jævnaldrene postpige, der var lidt lun på mig ..... - Så måske romantik til begge sider.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak