Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Struer station på en almindelig onsdag (+12 fotos)
Jeg vendte i dag en tur ned forbi Struer station.
Man har stadigvæk gang i sporarbejderne i begge ende af stationen.
Hvad og hvordan det kommer til at se ud, ja det har jeg ikke styr på.
Alle billeder onsdag den 8. juni 2022.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Jeg er ikke kyndig udi slige sager, men har sådan nogle "dragere" et mere korrekt navn ?

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporarbejde i vestenden af Struer station.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporarbejde i vestenden af Struer station.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporstoppere for spor 3 og 4 på Struer station.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Spor 3 og 4 på Struer station.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporarbejde i østenden af Struer station.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Også i spor 0 makkes der åbenbart.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.     

     

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester


Mvh Vestjyden

Citat fra: vestjyden Dato  8/06-22, 22:00Her er en beskrivelse af arbejdet:

https://www.bane.dk/da/Borger/Baneprojekter/Sporfornyelse-Struer-Station

Tak, der er nu intet som at få tingene serveret på et sølvfad  ;D

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

herlige billeder har aldrig været der
Mvh
Erik Søfelde

Citat fra: T. Rithmester Dato  9/06-22, 10:15Tak, der er nu intet som at få tingene serveret på et sølvfad  ;D

Kollektiv Trafik Forum:

"Fremtidens bane melder sin ankomst til Struer
Struer Station er ved at blive opgraderet med nye spor, opgraderede sporskifter og et nyt spor-layout. Opgraderingen skal øge komforten for passagerne, sikre en mere stabil togdrift og flere tog til tiden. Normalt standser omkring 80 tog ved den nordvestjyske station, som er lukket for togdriften mens arbejdet står på. Stationen åbner efter planen igen 26. september".


Læs hele artiklen her: https://www.kollektivtrafik.dk/fremtidens-bane-melder-sin-ankomst-til-struer/2376 .

M.v.h.
Niels

Struer station på en almindelig onsdag (+12 fotos)
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 11/08-22, 11:32.
Citatnyt spor-layout

Synes at det kniber med konkrete oplysninger. Hvor lange tog vil frem over kunne vendes her?

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Citat fra: Niels Munch Dato 11/08-22, 11:18
Citat fra: T. Rithmester Dato  9/06-22, 10:15Tak, der er nu intet som at få tingene serveret på et sølvfad  ;D

Kollektiv Trafik Forum:

"Fremtidens bane melder sin ankomst til Struer
Struer Station er ved at blive opgraderet med nye spor, opgraderede sporskifter og et nyt spor-layout. Opgraderingen skal øge komforten for passagerne, sikre en mere stabil togdrift og flere tog til tiden. Normalt standser omkring 80 tog ved den nordvestjyske station, som er lukket for togdriften mens arbejdet står på. Stationen åbner efter planen igen 26. september".


Læs hele artiklen her: https://www.kollektivtrafik.dk/fremtidens-bane-melder-sin-ankomst-til-struer/2376 .

M.v.h.
Niels
Kære Niels.
Jeg er "i en anden forbindelse" baseret på "min fortid i Struer" (før "århundredskiftet") kommet til at omtale Struer, som stationen, der har en "strålende fremtid bag sig"! Jeg må bøje mig for "sagkundskaben", og sige: Ok, den trækker jeg lige tilbage! :)
Bedste hilsener
Ove af Erritsø
Struer 01.06.1960 - 31.05.1963

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak