Spændende nyheder!
Så jeg sad i går og kiggede lidt på, hvor langt man kunne se frem på rejseplanen. Jeg blev helt overrasket over at man allrede kan se de første fire dage af K26.
Det indeholder i hvertfald tre nye ændringer i trafikken bl.a.
ICL kører nu kun til Aalborg, imens IC fra Esbjerg nu kører hele vejen til Aalborg Lufthavn. Samt at IC'eren kører med numrende 23xx mellem Esbjerg-Fredericia, 4xx Fredericia-Aarhus og 43xx resten af vejen Aarhus-Aalborg Lufthavn.
Samtidigt er regionaltogene Fredericia-Skanderborg/Aarhus H blevet rykket lidt rundt. Der er færre tog til Aarhus på de normale tider, mens myldretidstogene kører hele vejen til Aarhus H på to afgange om morgenen og tre om eftermiddagen i retning mod Aarhus, det er det samme modsat, dog undtaget af et enkelt tog til normaltid fra Aarhus H.
CPH Lufthavn-Slagelse/Odense togene, stopper endelig på København Syd på alle afgange i hverdagene og de fem IC afgange om søndagen.
Mere har jeg ikke undersøgt, men det er stadig super interessant at se frem til. I kan selvfølgelig selv dykke ned i de nye tider for andre ændringer
https://www.rejseplanen.dk