Citat fra: andersj Dato 22/03-26, 22:33Det forlyder at planen var at DSB skulle overtage den 1. april, men at hele projektet blev sat i stå pga. valget. Nu vil det sandsynligvis afhænge af den nye minister om fyringen og overdragelsen til DSB overhovedet vil blive effektueret.
"skulle" skal nok erstattes med "ville". Man skal huske, at "fyringen" reelt bliver et tilbud om virksomhedsovertagelse, hvor DSB skal købe GoCollective. GoCollective kan således sige "nej tak", hvis DSBs tilbud ikke er godt nok. Det løser dog ikke problemet med, at der ikke er "kontrol" med togmateriellets tilstand, når kontrakten ophører. Så ingen grund til at sætte noget i bero, medmindre man i virkeligheden vil noget andet.
/Lasse