Citat fra: LM94 Dato 6/11-25, 22:33CitatSynes det er mere forummets problem og ikke brugernes problem. Det burde bare være automatisk indstilling til bare have 1 citat.
Den system virker udmærket på railforums.co.uk
Og hermed tager du alt ansvaret fra brugerne og lægger det over på en enkelt webmaster. Det er altså ikke sværere end at fjerne det som der ikke er behov for, og så lige sige "Forhåndsvisning", for at se om det du har citeret er det korrekte og din egen tekst ikke er røget ind i citatdelen (hvilket jeg også ser ganske tit her på forummet).
Men det er altså ikke helt nemt - især når du sidder på mobil..
Du skal jo fjerne alle indre citater, dvs. start-tag / slut-tag og indholdet, og gør du det ikke rigtigt så virker det ikke korrekt. (Jeg har oplevet at komme ud i en kamp med systemet hvis jeg ikke havde gjort det korrekt, så virkede forhåndsvisningen ikke korrekt og jeg måtte starte HELT forfra).
I øvrigt ses det også ofte at folk svarer inden i et citat.
Implementeringen her er den nemme, hvor man har selve citatet inde i samme tekstfelt som svaret / kommentaren. Man kunne jo også have valgt at have selve citatet i et separat felt (hvor man så også kunne vælge hvor man niveauer man ville inkludere.
Man kunne også vælge at citater kunne lukkes / foldes ud i tråden, så man ikke skulle dødsscrolle gennem al det data HVER gang.
Der er mange måder at løse udfordringen på, men den nuværende er altså ikke optimal og 100% brugervenlig.