Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Godstog rammer bil
Godstog rammer bil
Af Henrik Hansen. 18/12-25, 22:00.
Her til aften er togdriften over Fyn standset, iflg DSB er årsagen:

'Der kører i øjeblikket ingen tog mellem Odense og Fredericia.

Det skyldes at et godstog har ramt en personbil på strækningen.'

Kollisionen skulle være sket vest for Ejby i det sidste blokafsnit inden Ejby station.

Det gode spørgsmål er, hvordan er bilen havnet på sporet ?

Godstog rammer bil
Af andersj, Aalborg. 18/12-25, 22:34.
På fotos ser det ud til at være sket inde på selve Ejby station ved at en bil har torpederet flere hegn - muligvis en forveksling af bremsepedal og speeder.

Anders

Godstog rammer bil
Af cslundsten. 18/12-25, 23:25.
Citat fra: Henrik Hansen Dato 18/12-25, 22:00Her til aften er togdriften over Fyn standset, iflg DSB er årsagen:

'Der kører i øjeblikket ingen tog mellem Odense og Fredericia.

Det skyldes at et godstog har ramt en personbil på strækningen.'

Kollisionen skulle være sket vest for Ejby i det sidste blokafsnit inden Ejby station.

Det gode spørgsmål er, hvordan er bilen havnet på sporet ?

<ironi>Der var jo ingen bomme!</ironi>

Godstog rammer bil
Af Lars. 18/12-25, 23:30.
Det ligner en (nu forhenværende) Xpeng.

Mon den er kørt henover trappen ned til perrontunnelen?

Så har der været fart på.

Mvh.
Lars

Gå op Sider:[1]
Teglværker i Danmark
Teglværker i Danmark

Her er en oversigt over danske teglværker. Listen indeholder de teglværker, der (så vidt vides) havde jernbanespor enten i form af eget spornet eller sidespor til en anden jernbane. Med tiden vil listen også indeholde de lokomotiver, der tilhørte de enkelte teglværker.

Læs mere
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak