Citat fra: Trainee Dato 19/12-25, 16:43Citat fra: Larsmadsen Dato 19/12-25, 15:39Det var ikke den vej jeg ville.
En kontakt binder jo niveauet i en længere periode.
Min opfattelse er at Københavns metro, fungere rigtig godt med de partner man har
Ja, Københavns Metro fungerer fint for passagererne - i hvert fald dem der har billet. Men jeg har hørt fra ansatte i Metroselskabet at de er godt trætte af Metro Service, og at de håber på forbedrede forhold når den nuværende drifts- og vedligeholdelseskontrakt udløber i september 2027.
Jeg tror, at det er altefter hvem man spørger. Metroselskabet har
meget stor indflydelse på daglig drift af metroen. Helt ned til ordlyden af et udkald på en station, hvis ordlyden ikke er den de ønsker. Og fra det udkald har lydt til reprimanden er kommet, går der ikke meget mere end 4-6 minutter.
En ny operatør vil nok give overraskelser, hvis det forventes at man kan have lige så stor indflydelse på daglig drift og "lige kigge forbi". Det er et tveægget sværd, specielt fordi udbuddet af kontrakten jo ikke er afgjort endnu og man derfor kan ende med, at Metro Service fortsætter