Jeg havde ærinder i det indre København og er begyndt at køre til Favrholm og så tage toget derfra til byen.
Når jeg nu var afsted og havde tiden besluttede jeg at tage lidt "Metrocruise" og tage ud og se og fotografere København Syd nu hvor de nye perronner var taget i brug og byggepladsen ryddet væk.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Man er ikke i tvivl om at man er nået "End of line" når Metroen når frem til København Syd

.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Metrostationens perronafdeling ligner alle de andre, men på vej op af trapperne er endevæggen udsmykket med dette imponerende planetarium.
Når man kommer op ad trapperne kommer men ud i dette forsænkede område, consourse kaldet, hvor man kan komme rundt til de andre perroner/baner, busholepladser mm. og i niveau er der meget praktisk en 7.11:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Vi går op ad trapperne til spor 11-12, der er Ringbanens endestation (Linie F).
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Ja, der var godt gang i trafikken, med et S-tog klar til afgang i spor 11 mens der ankommer et i spor 12. Ovre på fjersporene (23-24) holder et IR4 (ER 2025).
Fortsættes....