Citat fra: 51117 Dato 14/01-26, 14:50Ser godt ud, men er lidt bekymret for hvordan passager udveksling bliver med skydetrin ved dørene.Håber at de bliver lidt hurtigere end på Lokalbanens Lint togsæt.Men et super flot tog efter min mening.
Citat fra: SVR Dato 14/01-26, 13:45Et flot tog synes jeg.Dejligt med en videreudvikling på noget der allerede fungerer i praksis.Brede gange - mere komfortable sæder (forhåbentlig) - "ensretning" i alle cykelkupeer. Alle sammen gode ting.Der flere småting på illustrationerne såsom indvendige døre der mangler osv jeg synes der mangler, men som de selv skriver er det ikke det færdigudviklede koncept.Cadeau til Siemens og Stadler
Citat fra: David_Berg Dato 14/01-26, 17:42I pressemeddelelsen står der at togene er 56 meter lange. Dette passer med den normale perron længde når man køre 3 tog sæt. Men hvad med Ringbanen, her har strækningen Vigerslev alle-kb hallen for korte perroner til at kører med mere end et togsæt. Forventer i at perronerne bliver forlænget?
Citat fra: David_Berg Dato 14/01-26, 17:42... at perronerne bliver forlænget?