Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Rejsekortstandere på ombyggede Aarhus h perroner
Da jeg i går gik på Bruuns bro over Aarhus H, spottede jeg,  at man på de spritnye (ombyggede) perroner installerer standere til det snart udgåede rejsekort- vel at mærke med terminal til basiskort monteret på siden.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kan det passe at de skal installers for så at pensioneres efter 3 måneder, eller ser jeg fokert?

Når Rejsekort er udfaset sættes den nye Basiskort-terminal i samme stander, der hvor den gamle Rejsekort-terminal sidder. Jeg går ud fra at Rejsekort-terminalen er en man har haft i forvejen, og derfor ikke er nyindkøbt. Så der er intet spild :)

Citat fra: Trainee Dato 21/01-26, 09:48Når Rejsekort er udfaset sættes den nye Basiskort-terminal i samme stander, der hvor den gamle Rejsekort-terminal sidder. Jeg går ud fra at Rejsekort-terminalen er en man har haft i forvejen, og derfor ikke er nyindkøbt. Så der er intet spild :)

Mon ikke man bare har genbrugt dem som stod på de "gamle" perroner

Men vil jo ikke lade tog kører gratis med toget i 3 - 4 måneder så er men nødt til og installere dem

men lad os nu se hvornår systemet lukker, det er ikke sikker det bliver i Maj

men er ikke begyndt og sælge basiskortet endnu , selv om de skriver først i 2026
nu er det snart Februar

Hvor hurtigt tror de kan udskifte rejkort som kort til Bassiskort
dem der vil over til APP ja de har nok skiftet

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak