Jeg synes det er forfriskende, at letbanen til tider folierer deres togsæt. For ja, jeg er enig i, at det neutrale look som letbanen i Odense har kan være på grænsen til kedelig.
Jeg fik et billede af det ene togsæt i fredags. Men jeg synes generelt det er svært at fotografere letbanen - der er utroligt mange master, der forstyrrer. Så hvis der er nogen her i forummet, der er lokalkendte, som kender nogle gode fotosteder langs med Odense letbane, så må I gerne dele dem her.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Her ses det ene sæt tæt ved endestationen Tarup Center.
Jeg fik også lidt video af sættet:
https://www.youtube.com/watch?v=4tGTZLazMuw