Dem der er på Hovedstadens Letbane med folie over vinduerne, tænker man ikke synderligt over når man sidder inde i dem. Til gengæld får det folk til at snakke, grine og stoppe op - samtidig med, at der bliver tjent nogle penge og der, for det meste, er reklamer knyttet til ting der ligger på strækningen. Nettog er fx den flest folk trækker på smilebåndet af.
Og det gule er lige så synligt som togets grønne farve. Jeg må indrømme, at som ansat på Letbanen, nev det lidt, da jeg så det første grønne togsæt være folieret, men det er ikke stort anderledes end bussernes reklamer, som kan have flere forskellige firmaers reklamer på, på samme tid.
Det overlever jeg nok