Jeg har tidligere set at Linje M har kørt ved sporarbejde mellem Hillerød-Hellerup-Nørrebro-Ny Ellebjerg (København Syd).
Men denne tid er nu ovre. Jeg troede faktisk at der med førerløse S-tog ville være chancer for at Linje M kunne køre permanent.
https://www.dsb.dk/trafikinformation/planlagte-aendringer/s-tog/paske-ingen-s-tog-mellem-osterport-og-ryparken-hellerup/Det ville egentlig være smart, hvis man kunne køre Vigerslev Allé-København Syd-Køge, og også Farum-Ryparken-Nørrebro-København Syd.
Yderligere med en eksprestunnel ville der være:
3 linjer igennem København, og
3 grene i nord, Klampenborg (Helsingør), Hillerød, Farum, og
3 grene i syd (vest), Frederikssund, Høje Taastrup (Roskilde) og Køge.