Citat fra: banemanden Dato 28/02-26, 08:22Det er helt ok, hvis du ikke kan lide de svar jeg giver dig med en ret præcis, teknisk viden om hvorfor det ikke kan lade sig gøre og hvad bevæggrundene er for det.
At du ikke helt vil være med på, at man ikke gør det af en årsag og at man ikke "bare" kan gøre det fordi man synes, det vil man, understreger min pointe - og egentlig også hvorfor systemet er indrettet som det er.
Hvis du gav mig et svar der gav "ret præsis teknisk viden om hvorfor det ikke kan lade sig gøre", ville jeg elske det! Desværre ser jeg ikke det i dine svar -- blot en hvenvisning til at der findes en "tjekliste" som ikke er skrevet med denne løsning for øje. Jeg ser ikke nogen forklaring af hvad den tekniske baggrund for at tjeklisten ikke kunne skrives anderledes er.
Jeg ville sagtens helt være med hvis der var en
årsag til at reglerne ikke kan laves så de giver mulighed for denne løsning, men jeg synes ikke jeg har set sådan en årsag beskrevet endnu.
CitatSå nu får du bare det svar, jeg tænker passer bedst:
Det kan du ikke, for det kan ikke lade sig gøre.
Det er jo det du har sagt hele tiden, uden at give en årsag til at det ikke skulle kunne lade sig gøre.
Du har forklaret at systemet vil blive forvirret af at der holder et tog mellem to stationer når systemet starter op.
Du har også forklaret at systemet ikke gør teknisk forskel på depotspor og strækningsspor.
Jeg forstår ikke hvordan de to forklaringer passer sammen, idet systemet jo IKKE bliver forvirret af at der holder tog på et depotspor når systemet starter op. Der må være
en eller anden forskel mellem sporene som gør at det er sikkert at parkere tog det ene sted og ikke det andet.