Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Krabbe & Rasmussen
Krabbe & Rasmussen
Af C.Bech. 26/02-26, 17:09.
Kære Forum,

Jeg søger en DVD fra Krabbe & Rasmussen om MY.
Mener at jeg fik den som VHS i medio 90er'ne, men den for længst kasseret.

Er der en der ligger inde med den, som kan købes/kopieres eller lignende (virker ikke til K&R eksisterer mere)

DBH

Christoffer

Krabbe & Rasmussen
Af Gert Rasmussen. 28/02-26, 12:45.
Hej Christoffer

Nej jeg har lukket firmaet ned for nogen år siden. Markedet for salg af DVD-er forsvandt jo stort set helt. Man kan i dag købe et godt video kamera for få tusinde og selv telefoner kan lave bedre billeder end det vores kameraer til 40.000 kr. kunne lave dengang vi startede. 5 min efter toget er kørt ligger alt tilgængeligt på Facebook eller YouTube så det kan man ikke hamle op med.
Min mail fra dengang har jeg stadig krfilm@post1.dknet.dk så skriv til mig der så finder vi en løsning.
Mvh Gert Rasmussen

Krabbe & Rasmussen
Af PF. 1/03-26, 19:10.
Citat fra: Gert Rasmussen Dato 28/02-26, 12:45Hej Christoffer

Nej jeg har lukket firmaet ned for nogen år siden. Markedet for salg af DVD-er forsvandt jo stort set helt. Man kan i dag købe et godt video kamera for få tusinde og selv telefoner kan lave bedre billeder end det vores kameraer til 40.000 kr. kunne lave dengang vi startede. 5 min efter toget er kørt ligger alt tilgængeligt på Facebook eller YouTube så det kan man ikke hamle op med.
Min mail fra dengang har jeg stadig krfilm@post1.dknet.dk så skriv til mig der så finder vi en løsning.
Mvh Gert Rasmussen

Hej Gert,

Først og fremmest tak for jeres fantastiske film!

Og dernæst, så har du virkelig ret i din pointe. Men med henblik på der på YouTube også findes kvalitets kanaler, NorthCoast Productions (Williams) men også Delay In Block® Productions, 7idea Productions, Bahn-Tv Thuermer og TheTraintv/CFT-Video Berlin - kunen der så ikke være et marked for dig der også?

Krabbe & Rasmussen
Af fkm. 6/03-26, 12:23.
Kennys film synes jeg også er ret gode på Youtube  :) Og selvfølgelig NorthCoast Productions

Jeg ved ikke hvordan det virker, men man kan lave kanaler, hvor seerne kan blive medlemmer og få endnu mere video. CFT-Video Berlin kører vist efter den model (ser pt. kun de gratis). De kommer stadig med nye aktuelle indslag.

En kanal med danske kvalitetsvideoer ville være velkommen og jeg tænker også at der er nogen som gerne vil betale lidt for det. Der skal dog være lidt (helst en del) gratis materiale for at lokke medlemmerne til.

Krabbe & Rasmussen
Af Gert Rasmussen. 6/03-26, 12:29.
Ja der er nok at vælge imellem og som du skriver det skal helst være gratis. Hvis jeg får god tid en dag kan det være at jeg også laver min egen kanal men det er ikke lige nu.

Gå op Sider:[1]
Svenska-lok
DSB MO 1808

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak