Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Lidt billeder fra cph.
Fik fanget et par billeder fra de nye perroner på cph.
Jeg turde desværre ikke at gå helt ud på den åbne plaform.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.         

Lidt billeder fra cph.
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 1/03-26, 20:48.
Seneste redigering: 1/03-26, 20:50 af Per Holm
Det er vist meningen at Cph skal komme til at ligne København Ørestad St. (Øre).

Kan man ikke vente på Cphs færdiggørelse kan man bare tage til Øre.  8)

mvh. Per

... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Ja, det er jo en meget skrabet løsning man er endt med der, i forhold til den højtprofilerede lufthavnsstation der åbnede i 2000.

Lidt billeder fra cph.
Af Nordexpress. 2/03-26, 14:33.
Tak for fotos.

Jeg spørger lige ud i luften: Hvad er status på kapacitetsudvidelse i form af overhalingsspor?

Lidt billeder fra cph.
Af rkarmark. 2/03-26, 15:11.
Citat fra: Nordexpress Dato  2/03-26, 14:33Tak for fotos.

Jeg spørger lige ud i luften: Hvad er status på kapacitetsudvidelse i form af overhalingsspor?

Antager du taler om overhalingsspor ved Kalvebod, her har der været borgermøde for kort tid siden, hvor at Sund og Bælt har lavet en præsentation med et godt overblik. Link til præsentation. Derudover har Aarsleff Rail i efteråret vundet den første kontrakt på etablering, og de begynder ift. tidsplanen her i Marts/April at etablere den første byggeplads ved Bauhaus, inden at det store arbejde begynder i efteråret.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak