Citat fra: Michael Deichmann Dato 13/03-26, 23:33Der har tydeligvis ikke kørt skinnebåren trafik endnu.
Det har der faktisk - der kørte en skinneslibningstog gennem campus et par uger siden, åbenbart uden besvær. "Testkørsel"-skiltene var iøvrigt kun sæt op igår.
Jeg har dog undret mig, hvis det er nødvendigt at rydde op i de her rullet skinner for de kan bruges - der har længe siddet blade og snavs osv. ind dem. Eller ruller togene bare over det hele?