Citat fra: Michael Deichmann Dato 5/04-26, 19:05Hint: Vælg den rigtige udgang fra Metroen på Nørreport for ellers ender du oppe på Frederiksborgvej. Spørg ikke hvorfra jeg ved det :-D
Det vil også være lidt af en omvej, eftersom Frederiksborgvej ligger ca. 3,5 km fra Nørreport Station. Men du tænkte jo nok på Frederiksborggade...
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Men ellers er det rigtigt nok, at linje E for tiden kan opleves på Ringbanen. Billedet her er taget på S-banens 92 års fødselsdag 3. april 2026. Højhuset til højre er Nordbro.
Med venlige hilsner
Leif Jørgensen