Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Sporarbejde i Aarhus betyder togbusser til Odder
Kollektiv Trafik Forum 15. APR 2026:

"Sporarbejde i Aarhus betyder busser i stedet for letbanetog til Odder.
Banedanmarks arbejde med at ombygge jernbanen i Aarhus betyder, at letbanestrækningen mod Odder bliver lukket ned fra søndag aften 19. april til søndag 17. maj. I de fire uger, hvor letbanestrækning L2 mellem Odder og Aarhus er lukket, indsætter trafikselskabet Midttrafik busser som erstatning og henviser derudover til den eksisterende busdrift mellem Aarhus og Odder.
....."


Læs hele meddelelsen her: https://www.kollektivtrafik.dk/sporarbejde-i-aarhus-betyder-busser-i-stedet-for-letbanetog-til-odder/3955 .

Spændende, om det holder 8)  .....

M.v.h.
Niels

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak