Hej allesammen.
Sidste år besøgte jeg det årlige damptræf i Dresden, men hvad filmoptagelser angår blev det for mig en temmelig mislykket affære. Hvis ikke udstyret drillede, fumlede jeg selv mere end jeg har lyst til at indrømme.
I år skulle der så tages revanche, og det lykkedes rimelig godt, selv om det var betydeligt koldere i vejret end sidste år.
Her er en playliste med mine optagelser derfra.
God fornøjelse
Mvh
Jens