Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- Damptræf i Dresden, 10-12 april 2026
Hej allesammen.

Sidste år besøgte jeg det årlige damptræf i Dresden, men hvad filmoptagelser angår blev det for mig en temmelig mislykket affære. Hvis ikke udstyret drillede, fumlede jeg selv mere end jeg har lyst til at indrømme.

I år skulle der så tages revanche, og det lykkedes rimelig godt, selv om det var betydeligt koldere i vejret end sidste år.
Her er en playliste med mine optagelser derfra.

God fornøjelse  :)

Mvh
Jens


Damptræf i Dresden, 10-12 april 2026
Af re20000, Jenslev Trinbræt. 16/04-26, 23:14.
Ja det behøver du ikke at skamme dig over! Kun en enkelt smutter  :'(

Tak :)

Det er jo risikoen ved at stå på modsatte perron, og normalt ville jeg bare kassere sådan en optagelse. Det regionaltog kom bare på et så "perfekt" tidspunkt, at jeg ikke kunne lade være med at grine, og så kom optagelsen med på listen.

Mvh
Jens

Gå op Sider:[1]
Svenska-lok
DSB P 905

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak