Citat fra: mpp Dato 21/04-26, 21:54Tjao, det er jo den vej vi skal. Og så er det da dejligt med politikere, der ser muligheder i de gigantiske investeringer, der bliver lavet, og griber ud efter dem. Mere af det!
Der kan være andre, der kan sige mere om kapaciteten, for umiddelbart kunne man da godt frygte, at der ikke kan blive plads til alle ønskerne på en enkeltsporet bane. Så må man jo se på længere krydsningsstationer og delvist dobbeltspor som man også gøre i Vendsyssel
Struer - Herning og muligvis videre til Aarhus trænger ihvertfald til dobbeltspor siden banen er nu nået sin kapacitet.