Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- Brann i MZ 1433 i Australia
Brann i MZ 1433 i Australia
Af mskoland. 27/04-26, 22:06.
https://www.tiktok.com/@9newssydney/video/7628920019136580871

Ser ut som en eksosbrann i 1433. Håper det ikke er noe mer alvorlig.

Brann i MZ 1433 i Australia
Af mss. 30/04-26, 19:59.
Ja det ligner en brand i udstødningen, der kan opstå ved manglende vedligeholdelse/rensning. Det har vi også set en del tilfælde af i Danmark gennem tiden på MZ, ME og IC3.


Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak