Citat fra: mpp Dato 13/05-26, 10:34Meget god timing at det lander midt i regeringsforhandlingerne. Løsningen er vel "bare" at skifte skinnerne og det skal man så planlægge, udføre og betale for? Skift af skinner er vel standardvedligehold og så er spørgsmålet vel bare, hvor mange arbejdssjak man kan sende ud på job i nattens mulm og mørke?
Tja, man har jo opbygget et efterslæb på 29 mia siden 2014, hvor man erklærede efterslæbet for indhentet. Det er jo ingen nyhed, og adskillige regeringerne har været ved roret siden, og ingen har gjort noget ved det. Formentlig reelt, fordi BDK ikke har anbefalet, at der blev gjort noget, undtaget i de tilfælde, hvor de har anbefalet, at der ikke blev gjort noget (bevidst opbygning af efterslæb som følge af fokus på Signalprogram og elektrificering)
At bruge betegnelsen "historisk" på noget rod, man selv har lavet, er nok lige at stramme den lidt.
/Lasse