Citat fra: Poul Brandt Dato 3/06-26, 10:58Det bliver interessant om togfonden bliver (delvist) genoplivet. Alle togfondpartierne er i regering eller er støtteparti. Kutyme er vist at moderaterne så tilslutter sig forliget. MEN det vil de nok ikke.
Det kunne være dejligt og her kunne et første skridt være at stoppe ulykken i forhold til ophævede arealreservationer ved de østjyske baner. Når det kommer til banen omkring Solbjerg kunne man jo overveje, om Solbjerg skulle have en pendlerstation med overhalingsspor som man kender det fra den nye station ved Rødby, Køge Nord og udlandet. Nogle af regionaltogene/østjyske s-tog kunne så køre den vej og Aarhus ville få adgang til et nyt byudviklingsområde.