Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Et gættebillede mere
Hvad ser vi her?

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Mvh. Jens

Jeg kan ikke se hvad det lille stykke som er i fokus skal forestille, men jeg tænker at det har været en tur i Haderslev

Citat fra: Johnni Christensen Dato  5/07-22, 07:48Jeg kan ikke se hvad det lille stykke som er i fokus skal forestille, men jeg tænker at det har været en tur i Haderslev

Det har du ret i.

Det lille stykke har også været rundt mange andre steder i Danmark de sidste 42 år.

Mvh. Jens

Et gættebillede mere
Af ThomasØ. 5/07-22, 09:15.
Noget gammelt papir?
Men jeg er også temmelig sikker på, at det grønne er MT 152 ;D

Citat fra: ThomasØ Dato  5/07-22, 09:15Noget gammelt papir?
Men jeg er også temmelig sikker på, at det grønne er MT 152 ;D

Det grønne er MT 152.

Det lille stykke er ikke papir.

Mvh. Jens

Et gættebillede mere
Af ThomasØ. 5/07-22, 09:27.
Hmm ja, siden du giver et hint med at angive hvor lang tid det har kørt rundt, så vil jeg gætte ud fra historikken på maskinen, som man finder her på siden.

Noget beton fra påkørslen af betonblander ved Terkelsbøl?

Et gættebillede mere
Af Jens, Fredericia. 5/07-22, 10:22.
Seneste redigering: 5/07-22, 10:27 af Jens, Fredericia
Citat fra: ThomasØ Dato  5/07-22, 09:27Hmm ja, siden du giver et hint med at angive hvor lang tid det har kørt rundt, så vil jeg gætte ud fra historikken på maskinen, som man finder her på siden.

Noget beton fra påkørslen af betonblander ved Terkelsbøl?

Korrekt gættet!

I forbindelse med skift af en utæt radiator i førerrummet i går, dukkede et glemt stykke beton op inde bagved.

Sammenstødet med betonkanonen skete d. 22.05.1980 i Terkesbøl mellem Tønder og Tinglev.

Flere små betonstykker er fundet i årenes løb ved udskiftning af delvist skjulte dele og ved rustarbejde m.v. hvor pladedele har været skåret væk.

Mvh. Jens

Et gættebillede mere
Af Niels Munch. 5/07-22, 11:11.
Citat fra: Jens, Fredericia Dato  5/07-22, 10:22I forbindelse med skift af en utæt radiator i førerrummet i går, dukkede et glemt stykke beton op inde bagved.

Sammenstødet med betonkanonen skete d. 22.05.1980 i Terkesbøl mellem Tønder og Tinglev.

Flere små betonstykker er fundet i årenes løb ved udskiftning af delvist skjulte dele og ved rustarbejde m.v. hvor pladedele har været skåret væk.


Tænkte nok, det ikke var en indeklemt, mumificeret rotte - med hale  :P .

Et gættebillede mere
Af T. Rithmester, Struer. 5/07-22, 11:16.
Citat fra: Niels Munch Dato  5/07-22, 11:11
Citat fra: Jens, Fredericia Dato  5/07-22, 10:22I forbindelse med skift af en utæt radiator i førerrummet i går, dukkede et glemt stykke beton op inde bagved.

Sammenstødet med betonkanonen skete d. 22.05.1980 i Terkesbøl mellem Tønder og Tinglev.

Flere små betonstykker er fundet i årenes løb ved udskiftning af delvist skjulte dele og ved rustarbejde m.v. hvor pladedele har været skåret væk.


Tænkte nok, det ikke var en indeklemt, mumificeret rotte - med hale  :P .

Min første tanke var en lettere molestreret kiksekage  ;D  :P

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Citat fra: Niels Munch Dato  5/07-22, 11:11
Citat fra: Jens, Fredericia Dato  5/07-22, 10:22I forbindelse med skift af en utæt radiator i førerrummet i går, dukkede et glemt stykke beton op inde bagved.

Sammenstødet med betonkanonen skete d. 22.05.1980 i Terkesbøl mellem Tønder og Tinglev.

Flere små betonstykker er fundet i årenes løb ved udskiftning af delvist skjulte dele og ved rustarbejde m.v. hvor pladedele har været skåret væk.


Tænkte nok, det ikke var en indeklemt, mumificeret rotte - med hale  :P .

Sådan en ville nok have givet en anderledes duft i en tid.

Mvh. Jens

Gå op Sider:[1]
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak