Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Odense Letbane - Lidt blandede billeder
Var i går en tur på Fyn, primært for at snuse lidt rundt på Svendborgbanen, men nu jeg var i Hjallese kunne jeg jo ligeså godt tage Letbanen i øjesyn :)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
14 - "Pusterummet" og 11 - "Hjemkomsten" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
11 - Hjemkomsten" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
11 - "Hjemkomsten" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
15 - "Symfonien" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr)

Som nævnt andet steds i dette forum, er det ret umuligt, at få "et skud" af både et "rigtigt togsæt" og et Letbanetog på Hjallese station, så dette er mit bedste bud :)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Arriva AR 4085 som RA 2642 på Svendborgbanen samt Letbanetogsæt 15 "Symfonien". 22. juli 2022 (tdr) 

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Odense Letbane - Lidt blandede billeder
Af Niels Munch. 3/04-23, 11:47.
Seneste redigering: 3/04-23, 11:52 af Niels Munch
Nu bygges der på livet løs på de gamle industriarealer på n-ø siden af stationen:

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Hjallese Station, letbanetog nr. 16 "Horisonten", 02.04.2023 (nm).

Ude i horisonten forsvinder AR 4088 (som tog RA 4645) mod Svendborg, men her skal brillerne nok højglanspoleres.

Om letbanetogenes navne: https://www.odenseletbane.dk/alt-om-letbanen/togenes-navne .

Bedste hilsener
Niels

Gå op Sider:[1]
Indsend billederBillige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak