Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Efterlysning: SR-ORF SSB 812-2022 gyldig fra 20.07.2022
Efterlysning: SR-ORF SSB 812-2022 gyldig fra 20.07.2022
Af Thomas Boberg Nielsen, Spor 44, Godsbanen, Aalborg. 27/07-22, 22:44.
Jeg nåede ikke at få hapset ovenstående SSB, inden der blev erstattet af nr. 816.

Begge nævnte SSB vedrører "TIB 2 og strækning 2, Næstved-Lundby, kørsel med elektriske tog".

Et eksemplar af SSB nr. 812 modtages med tak på mail thomas.boberg.nielsen@gmail.com

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

Efterlysning: SR-ORF SSB 812-2022 gyldig fra 20.07.2022
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 28/07-22, 09:55.
Har just sendt kopi af "mit" eksemplar.

Har ikke lige fået kigget særlig meget på den og fundet ud af hvad forskellen på SSB 812-2022 og SSB 816-2022 er men må hellere få kigget på det.

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Jeg har nu modtaget et eksemplar af SSB 812. Den hjælpsomme læser er takket via mail.

Tak for jeres opmærksomhed.

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

Efterlysning: SR-ORF SSB 812-2022 gyldig fra 20.07.2022
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 28/07-22, 12:20.
Ser umiddelbart ud til at eneste forskel fra SSB 812-2022 til SSB 816-2022 er tilføjelsen af paragraffen:


Ved afgang fra Næstved må SR-mærke 17.31 "Stop for el-tog" i udkørselsenden mod Lundby passeres uden yderligere tilladelse.


Dette gælder så kun for de nærmere angivne 4 lokomotiver med en særlig version/konfiguration af softwaren.

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Gå op Sider:[1]

Jernbanebøger

IC4 - Et studie i en skandale

IC4 - Et studie i en skandale. Pris 290 kr.

Læs mere
Motordriftens indførelse ved DSB
Motordriftens indførelse ved DSB

I Vingehjulet 1951 nr. 2 har vi fundet denne artikel, der beskriver nogle af de genvordigheder, DSB havde med den første motorvogn ´Hønen´ i 1923 til MR-vognene der blev bygget af A/S Frichs og A/S Scandia i fællesskab.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak