Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Jerne i regn og blæst. (7 foto)
I sidste uge var jeg forbi Jerne station. Det var ikke det bedste vejr, men jeg er jo ikke på de kanter hver dag, så jeg tog nogle foto af stedet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Perronen til rejsende mod Esbjerg (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Jerne fra gadesiden (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Jerne fra gadesiden (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Perronen til rejsende mod Bramming (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Set mod Bramming (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Perronen til rejsende mod Bramming (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Perronen til rejsende mod Esbjerg (kh).

Der er kun opfyldning af rejsekort og billetautomat på perronen for rejsende mod Bramming. Så man skal komme i god tid, hvis man ikke har billet, og vil mod Esbjerg.

Hilsner Keld

Egentlig et eller andet sted ærgerligt at DSB ikke stopper der. Det ville da ikke forstyrre køreplanen vandvittigt meget med 5 min stop.

Jerne i regn og blæst. (7 foto)
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 19/07-23, 10:12.
5 friske Jerne billeder:

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.     

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Citat fra: Thom32 Dato  8/08-22, 14:33Egentlig et eller andet sted ærgerligt at DSB ikke stopper der. Det ville da ikke forstyrre køreplanen vandvittigt meget med 5 min stop.

Så alle der skal til Esbjerg med DSB-tog, skal forsinkes 5 minutter ?

I stedet har man valgt, at man kan skifte tog i Bramming 10 minutter efter ankomst, til tog som stopper i Tjæreborg og Jerne.

Citat fra: Thom32 Dato  8/08-22, 14:33Egentlig et eller andet sted ærgerligt at DSB ikke stopper der. Det ville da ikke forstyrre køreplanen vandvittigt meget med 5 min stop.

Næ - DSB jerner gennem Jerne jernbanestation *GG*

Duk og væk...

Gå op Sider:[1]

Jernbanebøger

Gearkasseknas og dieselos

Gearkasseknas og dieselos. Pris 320 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak