Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Terrorsikring i Ringsted
Terrorsikring i Ringsted
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 20/08-22, 20:20.
Så blev Ringsted station terrorsikret, så nu er det slut med at fotografere ballastvogne på læssevejen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

På den anden side, så er al jernbanemiljø på den station for længst væk.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Terrorsikring i Ringsted
Af LM94. 21/08-22, 03:51.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/08-22, 20:20Så blev Ringsted station terrorsikret, så nu er det slut med at fotografere ballastvogne på læssevejen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Det ligner den MG'er som skal sendes til Kastrup på rulleskøjter. Hvis det er det, så kører den fra Ringsted omkring midnat og forventes fremme i CPH omkring kl. 05 onsdag morgen.
Der sendes en MG fra Kastrup mod Ringsted omkring kl. 21 tirsdag aften, hvis alt går efter planen.

Terrorsikring i Ringsted
Af Trainee. 21/08-22, 10:02.
Citat fra: LM94 Dato 21/08-22, 03:51Det ligner den MG'er som skal sendes til Kastrup på rulleskøjter. Hvis det er det, så kører den fra Ringsted omkring midnat og forventes fremme i CPH omkring kl. 05 onsdag morgen.
Der sendes en MG fra Kastrup mod Ringsted omkring kl. 21 tirsdag aften, hvis alt går efter planen.

Hvorfor skal den det?

Terrorsikring i Ringsted
Af kme. 21/08-22, 11:34.
Citat fra: LM94 Dato 21/08-22, 03:51
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/08-22, 20:20Så blev Ringsted station terrorsikret, så nu er det slut med at fotografere ballastvogne på læssevejen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Nydelig låge, men jeg ville som skurk nok klippe mig igennem hønsenettet ved siden af med en skævbider.

Terrorsikring i Ringsted
Af thomastog. 21/08-22, 11:41.
Citat fra: kme Dato 21/08-22, 11:34
Citat fra: LM94 Dato 21/08-22, 03:51
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/08-22, 20:20Så blev Ringsted station terrorsikret, så nu er det slut med at fotografere ballastvogne på læssevejen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
...
Nydelig låge, men jeg ville som skurk nok klippe mig igennem hønsenettet ved siden af med en skævbider.

Pointen med den massive låge er nok nærmere, at den kan skal kunne holde til at åbne og lukke.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak