Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Krydsning i Uglev (+1 foto)
Krydsning i Uglev (+1 foto)
Af T. Rithmester, Struer. 20/08-22, 14:56.
En god ven af familien havde ladet mig forstå, at der krydses i Uglev, altså af Togbusserne :)
I dag var jeg så i Uglev, men mit uheld gjorde, at krydsning ikke fandt sted på/ved stationen, men lidt derfra, men et billede fik jeg dog.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Krydsning mellem to Togbusser på Saturnvej i Uglev. 20. august 2022 (tdr)

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Kære Thomas,

Et par nydelige Scania OmniLine højtgulvsbusser, en type, der blev lanceret af DAB i Sikleborg, medens Scania ejede fabrikken.

Bedste hilsener
Niels

Krydsning i Uglev (+1 foto)
Af re20000, Jenslev Trinbræt. 21/08-22, 21:38.
Citat fra: T. Rithmester Dato 20/08-22, 14:56En god ven af familien havde ladet mig forstå, at der krydses i Uglev, altså af Togbusserne :)
I dag var jeg så i Uglev, men mit uheld gjorde, at krydsning ikke fandt sted på/ved stationen, men lidt derfra, men et billede fik jeg dog.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Krydsning mellem to Togbusser på Saturnvej i Uglev. 20. august 2022 (tdr)
Det må jo så være en forlagt krydsning?

(det må være varmen...)

Krydsning i Uglev (+1 foto)
Af T. Rithmester, Struer. 22/08-22, 14:12.
Citat fra: re20000 Dato 21/08-22, 21:38
Citat fra: T. Rithmester Dato 20/08-22, 14:56En god ven af familien havde ladet mig forstå, at der krydses i Uglev, altså af Togbusserne :)
I dag var jeg så i Uglev, men mit uheld gjorde, at krydsning ikke fandt sted på/ved stationen, men lidt derfra, men et billede fik jeg dog.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Krydsning mellem to Togbusser på Saturnvej i Uglev. 20. august 2022 (tdr)
Det må jo så være en forlagt krydsning?

(det må være varmen...)

 ;D  ;D  ;D

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Krydsning i Uglev (+1 foto)
Af T. Rithmester, Struer. 17/09-22, 16:03.
I dag lykkedes det så at fange krydsningen ved stationen :)
Den nordgående bus (Togbus 15545) ser dog ud til at være en kende mere luksuriøs end den sydgående  ;D

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Krydsning i Uglev (+1 foto)
Af Niels Munch. 17/09-22, 17:46.
Seneste redigering: 17/09-22, 17:51 af Niels Munch
Citat fra: T. Rithmester Dato 17/09-22, 16:03I dag lykkedes det så at fange krydsningen ved stationen :)
Den nordgående bus (Togbus 15545) ser dog ud til at være en kende mere luksuriøs end den sydgående  ;D

Ja, det er en Neoplan Turistbus fra 2017. Den anden er i øvrigt en Scania K280IB/Lahti Flyer 520 fra 2009 (Arriva, Holstebro - 3022).

Bedste hilsener
Niels

Krydsning i Uglev (+1 foto)
Af T. Rithmester, Struer. 17/09-22, 18:43.
Citat fra: Niels Munch Dato 17/09-22, 17:46
Citat fra: T. Rithmester Dato 17/09-22, 16:03I dag lykkedes det så at fange krydsningen ved stationen :)
Den nordgående bus (Togbus 15545) ser dog ud til at være en kende mere luksuriøs end den sydgående  ;D

Ja, det er en Neoplan Turistbus fra 2017.


Tak, Niels :)
Dine links er altid lærerige  :)

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak