Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- köreplan k23 Hamborg
köreplan k23 Hamborg
Af SGN. 9/09-22, 19:23.
Finns det information ang tidtabellen Köpenhamn/Århus - Hamburg i K23

Citat fra: SGN Dato  9/09-22, 19:23Finns det information ang tidtabellen Köpenhamn/Århus - Hamburg i K23

Det er grundlæggende den samme som i år

köreplan k23 Hamborg
Af SGN. 11/09-22, 19:06.
man kan kanske vara lite mer precis! Det finns information om ett sjätte tåg Kph och Hamborg under sommaren........

köreplan k23 Hamborg
Af 1993matias, Kh. 11/09-22, 22:41.
Efter sigende kommer de nye indlejede vogne i drift fra april 2023. Herefter øges antallet af tog fra København til Hamborg - men jeg kan ikke huske, hvor meget mere.

Mvh Matias
www.Tognål.dk - pins og slipsenåle med masser af danske og svenske tog

köreplan k23 Hamborg
Af andersj, Aalborg. 12/09-22, 02:02.
Jeg mener først at det er i K24 der for alvor sker ændringer hvor Aarhus-togene omdirigeres til København (indtil der er kørestrøm klar til Aarhus).

Udfordringen er jo at man kun har en kanal hver anden time mellem grænsen og Hamburg Hbf.

Anders

Citat fra: SGN Dato 11/09-22, 19:06man kan kanske vara lite mer precis! Det finns information om ett sjätte tåg Kph och Hamborg under sommaren........

Det var nu ret præcist, hvis du kigger i dette års køreplan vil du se hvad der også kommer til at kører næste år. Eneste forskel er nogle minutjusteringer og køredage der er tilpasset næste års kalender.

köreplan k23 Hamborg
Af Niels Bak. 8/11-22, 14:47.
Citat fra: 1993matias Dato 11/09-22, 22:41Efter sigende kommer de nye indlejede vogne i drift fra april 2023. Herefter øges antallet af tog fra København til Hamborg - men jeg kan ikke huske, hvor meget mere.

En lidt mere kompetent kilde end efter sigende, nemlig Tony Bispeskov, sagde i forbindelse med nyheden om de tyske vogne, at der ikke kommer flere tog, i hvert fald i første omgang, men at de tog, som kører får 50 procent flere siddepladser.

Gå op Sider:[1]

DSB PR 908

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak