Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- Sporvogne i Freiburg 7 foto
Sporvogne i Freiburg 7 foto
Af D 826. 13/09-22, 16:56.
Da jeg var sydpå i sidste uge, og jeg havde læst i Bytrafik, at det lakkede mod enden for Düewag vognene i Freiburg, tog jeg et lille ophold i denne by på hjemturen. Der var forsat mange Düewag vogne i drift. Det var ikke bare et par enkelte løb. Her er nogle af de foto der blev taget af sporvognene i Freiburg.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 212 bygget af Düewag i 1981 ved Hauptbahnhof september 2022 (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 228 bygget af Düewag i 1990 ved Stadttheater september 2022 (bh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 242 bygget af Düewag/ABB i 1993 ved Hauptbahnhof september 2022 (kh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 278 bygget af Siemens i 2000 ved Hauptbahnhof september 2022 (bh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 287 bygget af Siemens i 2006 ved Hauptbahnhof september 2022 (bh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 310 bygget af CAF i 2017 ved Stadttheater september 2022 (bh).

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vogn 316 bygget af CAF i 2021 ved Hauptbahnhof september 2022 (kh).

Det blev ikke til så meget i Freiburg, da denne by ikke var hovedformålet med turen sydpå.

Hilsner Keld

Gå op Sider:[1]

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak