Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- St. Gallen 2022
St. Gallen 2022
Af D 826. 15/09-22, 17:53.
Her er række foto fra St. Gallen taget i uge 36. Der kører rigtig mange persontog til/fra og gennem St. Gallen i Schweiz. Det var alle togsæt af forskellig type. Disse bliver efter min smag lidt kedelige. For mig er et rigtigt tog et lokomotiv (evt. motorvogn) med vogne. Heldigvis kom der et lille godstog forbi. Her er lidt foto.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 

Udover tog har St. Gallen også en sporvognsstrækning. Denne går lidt uden for by til det nærliggende opland. Denne køres af Appenzeller Bahnen. Her først lidt foto fra St. Gallen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.


Senere tog jeg sporvognen til Teufen, hvor de næste foto er fra.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
 
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

I St. Gallen er der også en kabelbane. Her et par foto fra Tal stationen for Mühleggbahn.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 


Hilsner Keld

St. Gallen 2022
Af TWB. 15/09-22, 18:28.
Byen er et spændende sted og togene kører til tiden, ervrene og pæne.
Trist vi ikke firmår det samme herhjemme!

St. Gallen 2022
Af Niels Munch. 15/09-22, 18:41.
Mange tak Keld, for kigget!

Der er virkelig sket meget, siden jeg botaniserede på de kanter i forrige årtusinde.

Det er svært at undgå at blive en anelse misundelige på de jernbaneglade schweizere.

Bedste hilsener
Niels

St. Gallen 2022
Af Ove Nygaard, Fredericia. 16/09-22, 12:19.
Seneste redigering: 16/09-22, 12:38 af Tommy Nilsson
Citat fra: Niels Munch Dato 15/09-22, 18:41Mange tak Keld, for kigget!

Der er virkelig sket meget, siden jeg botaniserede på de kanter i forrige årtusinde.

Det er svært at undgå at blive en anelse misundelige på de jernbaneglade schweizere.

Bedste hilsener
Niels
Også jeg siger tak for kikket. Og jeg har rent faktisk også "botaniseret" på de kanter i "forrige årtusinde", dog ikke samtidig med Niels, som jeg ikke kendte på det tidspunkt. Det er jeg så kommet til senere, og det har været en positiv oplevelse (for mig). Og det var besøget i St. Gallen også!
Bedste hilsener
Ove af Erritsø

St. Gallen 2022
Af Niels Munch. 16/09-22, 13:52.
Citat fra: Ove Nygaard Dato 16/09-22, 12:19Også jeg siger tak for kikket. Og jeg har rent faktisk også "botaniseret" på de kanter i "forrige årtusinde", dog ikke samtidig med Niels, som jeg ikke kendte på det tidspunkt. Det er jeg så kommet til senere, og det har været en positiv oplevelse (for mig). Og det var besøget i St. Gallen også!
Bedste hilsener
Ove af Erritsø

Tak i lige måde, kære Ove.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Bedste hilsener
Niels

Gå op Sider:[1]

Lokomotivfabrikker

Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak