Citat fra: mpp Dato 17/06-25, 15:01Der er så et testprogram nu, men DSB bliver vel nødt til at prøve togene af i trafik før de overtager ejerskabet og betaler – ellers risikerer de jo at købe katten i sækken (igen) og stå med en åndssvag garantisag.
Citat fra: Gladedk Dato 19/06-25, 21:16Talgo skulle går alt vel køre kbh - fredercia fra nov.. mit bud er istedet for ic4 løb
Citat fra: anho Dato 13/06-25, 19:54Jeg er ikke sikker på om det betyder noget, men den Talgo-stamme der i lang tid har holdt på Helgoland, er blevet flyttet andetsteds hen. Hvortil ved jeg ikke. Måske skal den bare have fjernet graffiti.
Citat fra: banemanden Dato 19/06-25, 21:28Citat fra: Gladedk Dato 19/06-25, 21:16Talgo skulle går alt vel køre kbh - fredercia fra nov.. mit bud er istedet for ic4 løbSidste interne meldinger er, at de ikke kommer ud med passagerer før efter nytår. Og der bliver talt om "første halvdel af 2026"
Citat fra: Scharfenberg Dato 20/06-25, 15:593. november 2025 er den seneste interne udmelding, jeg har hørt.
Eksperter støtter kritik af dyr, dansk jernbane: »Noget er systemisk galt«
Kinesisk elbil med ekstrem opladning kommer til Europa
Kaldte togrejser 30 gange dyrere end bilen: Her er departementschefens beregning
Dyk ned i tallene: Elbiler vælter frem i Europa, men ikke overalt
Togrejser er '30 gange dyrere end bilen': »Vi har ikke råd til dem,« lyder det fra bramfri departementschef