Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Rullende materiel

- MY Veterantog
MY Veterantog
Af Mogens Barrit. 13/10-22, 23:26.
Her til aften har MY Veterantog aflyst deres tur til Lemvig pga. en afsporing i Hundested.

MY Veterantog
Af TogNørd. 13/10-22, 23:56.
Står der mere om dette nogle steder? Syntes ikke jeg kan finde nåde.


MY Veterantog
Af Mogens Barrit. 14/10-22, 00:11.
Det kom pr. mail at turen var aflyst. Men der står indtil videre ikke noget på deres hjemmeside eller Facebook endnu.

MY Veterantog
Af TogNørd. 14/10-22, 07:30.
Godt nok en trist nyhed. Jeg havde virklig glædet mig til den tur. Håber ikke det rammer deres økonomi for hårdt. :(


MY Veterantog
Af Jens, Fredericia. 14/10-22, 07:37.
Citat fra: TogNørd Dato 14/10-22, 07:30Godt nok en trist nyhed. Jeg havde virklig glædet mig til den tur. Håber ikke det rammer deres økonomi for hårdt. :(

Hvis du er bekymret for foreningens økonomi, er jeg sikker på at du kan støtte dem selvom turen er blevet aflyst.

Mvh. Jens

MY Veterantog
Af TogNørd. 14/10-22, 16:20.
Citat fra: Jens, Fredericia Dato 14/10-22, 07:37
Citat fra: TogNørd Dato 14/10-22, 07:30Godt nok en trist nyhed. Jeg havde virklig glædet mig til den tur. Håber ikke det rammer deres økonomi for hårdt. :(

Hvis du er bekymret for foreningens økonomi, er jeg sikker på at du kan støtte dem selvom turen er blevet aflyst.

Mvh. Jens

Det har jeg skam allerede gjordt flere gange :) 


MY Veterantog
Af fkm. 16/10-22, 19:39.
I følge deres Facebook side er der sket en afsporing af deres rangermaskine lige udenfor remisen, så resten at materiellet er spærret inde - ikke noget alvorligt, bare et uheldigt sted.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak