Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbane i Glostrup i dag
Goddag i forummet.

Der sker noget på letbanen for tiden.
I dag mødte jeg stoppemaskinen Lillan nord for Jyllingevej. Den stoppede dog ikke, mens jeg kiggede og fotograferede, men kørte langsomt mod nord ad venstre spor.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Stoppemaskinen mellem Jyllingevej og stoppestedet Glostrup Ejby, som ses i baggrunden til højre.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Lidt syd for Jyllingevej, mellem Hestebroen og Fabriksparken, var et arbejdskøretøj afsporet og væltet i grøften. Da jeg kom forbi, var bjergningsarbejderne i fuld gang.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Krydset Nordre Ringvej / Fabriksparken, set mod nord. I det disede vejr kan man ikke se de ellers faste pejlemærker Vestforbrændingen og Herlev Sygehus. 

v.h.
Ottoemil

 

Godaften i forummet.

I dag har vejret været ret pænt, så jeg cyklede en tur langs letbanebyggeriet i Glostrup. Her er et par billeder.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Nordre Ringvej set mod nord fra krydset ved Ejby Industrivej. Broen i baggrunden fører Slotsherrensvej over Ringvejen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporarbejde ved Nordre Ringvej, set mod nord fra Hestebroen, med broerne over Frederikssundsmotorvejen og Jyllingevej-krydset i baggrunden.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Krydset Nordre Ringvej / Industriparken, set nod nord.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Nordre Ringvej ved krydset med Gammel Landevej, set mod nord.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporarbejde ved Glostrup Hospital Rigshospitalet.

v.h.
Ottoemil

Gå op Sider:[1]

Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak