Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Trafikpolitik

- Signalprogrammet Statusrapport
Hvornår kommer den næste Statusrapport for Signalprogrammet? Den nyeste er fra maj. og jeg kan ikke finde nogen nyere hverken på folketingets eller Trafikministeriets hjemmeside.


Citat fra: Theis Andersen Dato 22/12-22, 19:37Hvornår kommer den næste Statusrapport for Signalprogrammet? Den nyeste er fra maj. og jeg kan ikke finde nogen nyere hverken på folketingets eller Trafikministeriets hjemmeside.

Jeg skrev selv til Transportministeriet om dette, og fik at vide at den næste først kommer når en ny regering er dannet. Nu mangler vi så bare at Transportudvalget bliver nedsat igen. Det samme skulle gælde Banedanmarks Anlægsplan.

Signalprogrammet Statusrapport
Af hummel_62, Biltris trinbræt. 23/12-22, 09:13.
tilgengæld da de har ekstra tid til at lave den, få vi en fuld opdateret og detaljeret status rapport  ;D

Torsdag den 5. januar nedsættes udvalg i folketinget, så kommer vel en bunke af dokumenter, som ligger i kø. For der er ikke kommet dokumenter siden oktober. Og tit kommer statusrapporter efter et ordførermøde og det er først efter regeringsdannelsen at de sidste partier har fastlagt hvem skal være ordførere. Jeg har selv spurgt efter en opdateret version Banedanmarks anlægsplan og fik at vide, at det i september var sendt afsted til departementet for længst....

Gå op Sider:[1]

Norske lokomotiver
Norske lokomotiver

Her er en oversigt over alle norske lokomotiver, fra det første damplokomotiv, der blev sat i drift på privatbanen Norsk Hovedjernbane i 1854, til de nyeste el- og diesellokomotiver hos CargoNet og CargoLink. Listen inkluderer også NSBs smalsporede damplokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak