Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- DSB og andre jernbaneselskaber trustpilot
DSB og andre jernbaneselskaber trustpilot
Af Kasdashdfjsah. 18/01-23, 19:02.
Seneste redigering: 18/01-23, 19:04 af Kasdashdfjsah
På DSB's trustpilot side ligger der anmeldelser, som er over 15 år gamle. Disse er forældede, og giver et forkert indtryk af virksomheden, som sikkert har løst en masse af disse problemstillinger siden da. Synes trustpilot burde ændre deres gyldighedsperiode til 3 år, eller meget gerne mindre, så ikke bare DSB's, men alle virksomheders omdømme er retvisende, opdateret, og til at "stole på", som trustpilot selv skriver deres anmeldelser er. Er ting som dette, der afholder folk fra at rejse med tog, skader jernbanen, og dermed afholder politikerne fra at investere mere i jernbanen. Hvad synes i herinde om denne problemstilling?

Jeg tror ikke det betyder en døjt hvad der står på Trustpilot i forhold til hverken politikere eller mulige kunder når det gælder om at tage toget eller ej.

Det handler om ry i de daglige medier og befolkning i forhold til passagerer som kunder og i forhold til politikere handler det om at de skal se det som investering i klima og miljø og som et nødvendigt onde at finansiere og ikke som noget der skal løbe rundt.

DSB og andre jernbaneselskaber trustpilot
Af re20000, Jenslev Trinbræt. 19/01-23, 14:32.
Trustpilot er fup. For penge kan du få dem til at udvælge eller fjerne tilbagemeldinger der stiller dit foretagende i et dårligt eller godt lys som det passer dig. Det fremgår af deres hjemmeside.

Nold

Citat fra: Frank Poulsen Dato 18/01-23, 19:40Jeg tror ikke det betyder en døjt hvad der står på Trustpilot i forhold til hverken politikere eller mulige kunder når det gælder om at tage toget eller ej.

Forslag til omformulering:
Jeg tror ikke det betyder en døjt hvad der står på Trustpilot i forhold til hverken politikere eller mulige kunder når det gælder om at tage toget eller ej.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak