Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- Når tognerder drar til London ... (del 1)
Når tognerder drar til London ... (del 1)
Af eyolf, Slemmestad, Norge. 21/01-23, 21:32.
Min eldste sønnesønn (14) og jeg var på guttetur i London i fjor sommer. Hvem som er den største jernbanenerden av oss to, kan diskuteres, men 14-åringen la opp et reiseprogram gjennom byen, der vi fikk prøvd alt som fantes av skinnegående transport, unntatt sporveien i Croydon. Det resulterte selvfølgelig i en stor mengde bilder, ikke alle like gode. Det er ikke så lett å fotografere f.eks. nede på undergrunnsstasjonene, og mange av bildene ble etterpå ganske enkelt forkastet. Men noen av resultatene ble da rett så bra:









Resten av Vegards og mine bilder fra "The Tube" go "The Docklands" finner dere ved å klikke her.

Vi frekventerte selvfølgelig også London Overground og Elizabeth Line, men de bildene er ikke klargjort for publisering ennå, så det får vente til del 2.  ;)

Gå op Sider:[1]

Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98

I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak