Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Kontakt til redaktionen (virker ikke)
Jeg har forsøgt at skrive en besked til redaktionen, men får fejl 500 hver gang.
Hvad gør jeg? Hvordan kan jeg skrive til redaktionen?

Kontakt til redaktionen (virker ikke)
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 28/01-23, 13:58.
Citat fra: Uv516 Dato 28/01-23, 13:51Jeg har forsøgt at skrive en besked til redaktionen, men får fejl 500 hver gang.
Hvad gør jeg? Hvordan kan jeg skrive til redaktionen?
Bruger du formularen i bunden af denne side? Den har jeg lige testet og den fungerer fint herfra.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Jeg benytter formularen under "Kontakt redaktionen": https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?mode=contact.
Når jeg har tastet det matematiske resultat og trykket på [OK - Send besked], får jeg en side med fejl 500, hvilket tyder på en programmeringsfejl (måske blot et komma).

Kontakt til redaktionen (virker ikke)
Af Thomas Boberg Nielsen, Spor 44, Godsbanen, Aalborg. 28/01-23, 18:56.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 28/01-23, 13:58
Citat fra: Uv516 Dato 28/01-23, 13:51Jeg har forsøgt at skrive en besked til redaktionen, men får fejl 500 hver gang.
Hvad gør jeg? Hvordan kan jeg skrive til redaktionen?
Bruger du formularen i bunden af denne side? Den har jeg lige testet og den fungerer fint herfra.

Den fungerer også herfra. Men det er lidt forvirrende, at man bliver dirigeret over i det nu gamle og inaktive forum for afsendelse.

M.v.h.
Thomas

Kontakt til redaktionen (virker ikke)
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 30/01-23, 12:56.
Kontaktsiden i det gamle forum virker også herfra.
Jeg har nu skrevet på min to-do liste, at jeg skal lave en kontaktside i det nye forum.
Indtil da, så brug formularen i bunden af denne side, eller hvis du er logget ind i forummet, så skriv en personlig besked ved at klikke på mit navn.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Gå op Sider:[1]

Jernbanebøger

Letbyggede Motortog Fra Uerdingen/Duewag

Letbyggede Motortog Fra Uerdingen/Duewag. Pris 380 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak