Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Rullende materiel

- Nyt liv i diesellokomotiver
Nyt liv i diesellokomotiver
Af Lars. 19/04-22, 11:21.
Så er de nye tider på vej.

Fremover skal der bare et nyt duracellbatteri i My'en med passende mellemrum, så kører det hele  :D

https://erhvervplus.dk/artikel/randers-firma-vil-give-gamle-dieseltoge-nyt-liv-som-grøn-transport-deres-største-problem-er-at-det-lyder-for-godt-til-at-være-sandt

Mvh.
Lars

Lol. Tror dog de her gutter har en god ide her. Måske ikke for det Danske marked, men sådan en løsning vil sikkert være populær blandt østeuropæiske lande hvori de ikke har så mange penge at gøre godt med. For dem kunne det at købe brugte Lint tog, sende dem op til Projector for batterier og elmotor, og så sende dem i drift i lande som Kroatien, Rumænien, og andre lande være en meget mere overkommelig løsning for sådanne lande at kunne komme i gang med den grønne omstilling på deres lokalbaner.

Det gør dog ikke at det er optimalt herhjemme, det kan have en plads, men vi burde seriøst ikke glemme elektrificering pga. at batteritog nu kan købes.

Nyt liv i diesellokomotiver
Af kme. 19/04-22, 15:08.
Hmm. Jeg tjekkede lige datoen en gang til og det lader ikke at være en "nyhed" der har forputtet sig et par uger. CVR nummeret findes også og der er en hjemmeside. Lidt simpel, men den er der, med adresse og den slags.

Men de har ikke noget produkt at vise frem.

Nyt liv i diesellokomotiver
Af bth. 19/04-22, 16:02.
Citat fra: kme Dato 19/04-22, 15:08Hmm. Jeg tjekkede lige datoen en gang til og det lader ikke at være en "nyhed" der har forputtet sig et par uger. CVR nummeret findes også og der er en hjemmeside. Lidt simpel, men den er der, med adresse og den slags.

Men de har ikke noget produkt at vise frem.

Hej!

Er det Projector du tvivler på ?

/Bjørn

Nyt liv i diesellokomotiver
Af kme. 19/04-22, 20:57.

CitatEr det Projector du tvivler på ?

/Bjørn
Nej, det er ikke overraskende at jeg ikke kender en mindre metalvarefabrik. Det er overraskende at direktøren siger hans produkt er for godt til at være sandt og så ikke har en vareprøve at vise frem.

Jeg har set for meget varm luft og for mange aprilsnar i min tid.

Gå op Sider:[1]
Billige jernbane T-shirts

Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak