Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Banelegemet ved Aarhus H
Banelegemet ved Aarhus H
Af vestjyden. 15/02-23, 19:30.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Mvh Vestjyden

Citat fra: vestjyden Dato 15/02-23, 19:30Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Bliver spændende, at se den nye Aarhus H, om et par år. Vi må nyde billederne uden master så længe det varer.

Banelegemet ved Aarhus H
Af anho. 15/02-23, 22:12.
Citat fra: frederikhk Dato 15/02-23, 19:51Bliver spændende, at se den nye Aarhus H, om et par år. Vi må nyde billederne uden master så længe det varer.

Det er sjovt hvor forskelligt man kan se på sådanne ting. For mig ser en jernbane underligt "nøgen" ud hvis der ikke er nogen ledninger ovenover. Men jeg er så også vokset op i Kjøwenhawnsområdet...

Citat fra: anho Dato 15/02-23, 22:12
Citat fra: frederikhk Dato 15/02-23, 19:51Bliver spændende, at se den nye Aarhus H, om et par år. Vi må nyde billederne uden master så længe det varer.

Det er sjovt hvor forskelligt man kan se på sådanne ting. For mig ser en jernbane underligt "nøgen" ud hvis der ikke er nogen ledninger ovenover. Men jeg er så også vokset op i Kjøwenhawnsområdet...

Ja det har du ret i, jeg synes bare at tingene er nemmere at få øje på uden køreledningerne. Men er enig i at den godt kan virke lidt "nøgen".

Citat fra: frederikhk Dato 15/02-23, 22:26
Citat fra: anho Dato 15/02-23, 22:12
Citat fra: frederikhk Dato 15/02-23, 19:51Bliver spændende, at se den nye Aarhus H, om et par år. Vi må nyde billederne uden master så længe det varer.

Det er sjovt hvor forskelligt man kan se på sådanne ting. For mig ser en jernbane underligt "nøgen" ud hvis der ikke er nogen ledninger ovenover. Men jeg er så også vokset op i Kjøwenhawnsområdet...

Ja det har du ret i, jeg synes bare at tingene er nemmere at få øje på uden køreledningerne. Men er enig i at den godt kan virke lidt "nøgen".

Selv om man forsøger "at dykke", ser det da forfærdeligt ud:

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Spitzke V 100-SP-008, Kh 15.05.2017 (nm).

M.v.h.
Niels

Banelegemet ved Aarhus H
Af dkat. 16/02-23, 17:56.
Citat fra: Niels Munch Dato 16/02-23, 08:13
Citat fra: frederikhk Dato 15/02-23, 22:26
Citat fra: anho Dato 15/02-23, 22:12
Citat fra: frederikhk Dato 15/02-23, 19:51Bliver spændende, at se den nye Aarhus H, om et par år. Vi må nyde billederne uden master så længe det varer.

Det er sjovt hvor forskelligt man kan se på sådanne ting. For mig ser en jernbane underligt "nøgen" ud hvis der ikke er nogen ledninger ovenover. Men jeg er så også vokset op i Kjøwenhawnsområdet...

Ja det har du ret i, jeg synes bare at tingene er nemmere at få øje på uden køreledningerne. Men er enig i at den godt kan virke lidt "nøgen".

Selv om man forsøger "at dykke", ser det da forfærdeligt ud:

M.v.h.
Niels

Banedanmarks bæfarvede master er dog også blandt de grimmeste i Europa. Men jeg kan sagtens forstå den generelle anke.

Selv har jeg ikke noget imod et industrielt look hvor det passer ind. Tillige finder jeg, i modsætning til mange andre, den moderne vindmølle en ganske pæn tilføjelse i det danske bakkelandskab. Poul Henningsen skrev vist også et hyldestdigt til højspændingsledningerne, der vidner om den moderne verdens teknologiske fremskridt. Det kan der selvsagt også være delte meninger om.

Banelegemet ved Aarhus H
Af vestjyden. 16/02-23, 19:37.
Det er nu også faldet godt til i Esbjerg. Der kan være en vis symmetri i rammerne:

https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?mode=thread&id=171174

Mvh Vestjyden

Gå op Sider:[1]
DSB Q 341Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak