Citat fra: Per Holm Dato 30/04-26, 18:24Men foreløbig har ingen fremsat planer; det er bare noget vi leger ...
Dog har Norske Tog (sammen med Vy) flere gange underholdt offentlige forsamlinger med, at det er målet, at Vys tog Oslo - Göteborg - Malmö skal forlænges til København (H), men også at man til dette formål forventer at starte med indlejede Vectron lok og DSB Talgo-vogne (eller hvad det nu måtte ende med). Dertil er der for offentlige midler undersøgt en nattogsforbindelse mellem København og Oslo.
Så det er stadig noget "vi leger", men "legetøjet" begynder at tage form.
/Lasse